Post by enesderespve on Feb 4, 2022 18:10:39 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Farm Heroes Saga ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Farm Heroes Saga IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod ökar poängen ▞▞▞
▞▞▞ Farm Heroes Saga 2022 version ▞▞▞
Farm Heroes Saga Pro příležitostné hráče fnfq
Hade den laddat ner i ungefär en månad. För många popup-fönster mellan nivåerna som tog för lång tid att försvinna. Efter cirka 5 minuters spelande, skulle skärmen frysa och sedan skulle spelet stänga sig själv. Jag raderade och laddade ner det igen och det hjälpte inte alls.
De nya bonusspelen funkar ej=*
BEROENDEFRAMKALLANDE!!! Man kan spendera timmar på att spela. Lika strategiskt som roligt. Jobbar fortfarande på spåret. Uppdatering - väver mig fortfarande runt. Spindlarna verkar vara svårast att fånga. Spelar fortfarande ! Kan inte lägga ifrån mig det, speciellt om jag är på rulle. Fortfarande klättring, timmarna går snabbt när man spelar. Fortsätter... 02:22, spelar fortfarande.
Ett roligt spel som alla borde prova. Spela varje dag bra för att hjälpa dig om du håller dig borta från folksamlingar
BH spel.
Kul, men det går inte att ansluta till fb efter uppdateringen..
Roligt spel.
Trevligt tidsfördriv
Trevligt spel, men med några få nivåer ber det dig att betygsätta spelet när du redan har betygsatt spelet. Från början gav jag 5 stjärnor, men nu tar jag bort en stjärna varje gång jag uppmanas att betygsätta.
Jag älskar spelet, men jag tycker att du ska ge dagliga guldtackor. Alla andra spel åtminstone du tjänar mynt och köper extramaterial om det behövs för att klara en nivå. Det skulle vara trevligt att antingen ge dagliga staplar eller vinna mynt efter att ha passerat nivåer. Det är vad jag tror!!!!
Det här är ett väldigt trevligt, roligt spel.Jag gav bara 3 stjärnor eftersom jag använde guldtackor för att hjälpa till på 2 nivåer, jag blev lurad båda gångerna. Jag var besviken. Annars ett bra spel och rekommenderar det fortfarande väldigt mycket😊
Det är alldeles för mycket frågor som man måste trycka på mellan de olika banorna. Om ja klarar el inte klarar en bana så kommer det minst 4-5 olika grejer upp som jag måste titta på innan jag kan fortsätta mitt spelande. (vissa visningar kan jag tycka mig för bi på en gång men inte alla). Det är superirriterande att man måste se/trycka sig förbi så mkt innan jag kan fortsätta spela!
Massor av irriterande animationer som segar ner spelupplevelsen. Och så mycket tjat om att låsa upp spargrisen (med riktiga pengar såklart )
Vill gärna ha tillbaka farm heros saga
Vänligen ta bort livsaviseringarna väldigt irriterande!!!
Bra o kul spel
bra och beroende framkallande
Jag vet inte vad som hände men jag kan inte längre ta emot någon av belöningarna eller boosten. Jag får alla områden längst ned på skärmen med lås och för att kunna spela måste jag köpa! Detta gör mig inte glad!!!
Kan inte skicka liv och fråga om liv. Alla vänner finns inte kvar.
Mycket avkopplande spel. Ofta när jag tittar på ett program. på tv behöver jag fortfarande något som sysselsätter mig lite för att hålla mig lugn. Det kanske låter galet men det här spelet gör det åt mig.
Farm Heroes Saga Casual bbtq
Kul men avdrag för sättet den försöker få mig till köp.
Jag älskar det här spelet som jag har spelat sedan 2015 och jag är nästan på nivå 3000 att det är så roligt. Jag säger till alla mina vänner och familj att spela detta. Jag gillar inte spel på min telefon men jag är så fast på den här som jag sa jag spelar hela tiden så fort jag vaknar jag spelar lol jag har passerat den nivån nu men det här är helt klart mitt favoritspel någonsin
Blir tråkigt efter ett tag.
Chili H
Skitkul men beroendeframkallande
Synd att dom fixat spelet på ett sånt sätt så att man nästan tvingas att köpa liv. När man har kört 5000 gånger på samma nivå och bara har en poäng kvar för att nå fram till målet så vill man slita sitt hår... Man ber om livet av vänner men dom får inga förfrågningar det är ganska märkligt!!
Du kan betala tusentals dollar och fortfarande inte betala tillräckligt för att spela så mycket du vill. Det enda problemet jag har med spelet är att för att spela konstant i timmar i sträck måste du fortsätta att betala.
Den ber mig att betygsätta den varje gång jag öppnar appen och med några minuter. Detta är en bugg som verkligen behöver åtgärdas. Det betygsatte det tidigare men skrev inte en recension och det bad mig fortfarande att betygsätta det. Dessutom är priserna på mynt alldeles för höga! Älskade spelet men detta förstörde det för mig.
Jag har inte detta jävla spel 😤😤😤
Turbo Stars - Rival Racing Перегони yduy
Spelet stänger av sig mitt i en level, eller så stängs det då fort man trycker på Play. Ominstallerat flera gånnger, nu tröttnar jag..
Har väntat en vecka nu på att kunna komma in i spelet igen! Fungerar fortfarande inte ☹
Roligt spel när det fungerar. Stängs av efter några sekunder.....
Barn köpte en ny android till mig som kan få dina belöningar i början av varje nytt försök eller ny nivå i ungefär en timme. Från och med idag KAN jag fortfarande INTE FÅ DENNA FUNKTION eller de extra dragen efter att ha tappat en nivå. Jag började spela nya spel mer, vilket är rättvist i de funktioner som folk kan använda. Jag försöker hitta fler spel som inte kommer från king eftersom du helt enkelt inte är rättvis i vem som kan använda funktionerna i spelet. Det är tråkigt eftersom jag älskar spelet. Hatar bara att vara fast på en nivå i veckor och inga verktyg t
Farm hero saga
Ganska roligt
Jag älskar ljudeffekterna och äggen. Bättre än superutgåvan enligt mig.
Man får inga extraliv längre utav sina medspelare utan bara massa magiska bönor till ingen nytta 👎
Ni gör svårt bara för att göra att vi måste köpa fler drag.